ဒီတစ္ေန႔ေတာ႔ကၽြန္ေတာ္လြမ္းမယ္

ဒီေန႔ေတာ႔ဘာၿဖစ္ေနလဲမသိဘူး……..
ကြန္ၿပဴတာေ႐ွ့မွာထိုင္ေနတာၾကာၿပီ……
စာတစ္ပုဒ္မွေရးလို႔မရဘူး……
စိတ္ကူးထဲမွာလည္းအားလံုးကဗလာပဲ……….
မေန႔ညကေတာ႔အခန္းထဲမွာအတူေနတဲ႔သူငယ္ခ်င္းကအိမ္ကိုလြမ္းတယ္ဆိုၿပီးရင္ဖြင္႔ေလရဲ႕…………
သူေၿပာကာမွပဲကိုယ္လည္းအိမ္ကိုလြမ္းလာတယ္………
လြမ္းတယ္ဆိုတာလည္းအခုမွလြတ္လြတ္လပ္လပ္လြမ္းရဲတာ……..
ညတုန္းကေတာ႔လူက 2feel ၿဖစ္ေနတယ္……..
ကိုယ္႔ဘာသာကိုယ္လြမ္းေနတာကတစ္မ်ိဳး ၊ သူငယ္ခ်င္းကိုႏွစ္သိမ္႔ရတာကတစ္မ်ိဳးနဲ႔…..
အခုမွ ဟိုေကာင္အလုပ္သြားေနတုန္း…………
ကိုယ္႔ဘာသာကိုတစ္ေယာက္ထဲေအးေအးေဆးေဆးလြမ္းေတာ႔မယ္…….
လြမ္းၿပီဗ်ာ….
ကၽြန္ေတာ္လုပ္တာကိုင္တာအခ်ိဳးမက်ရင္ေဒါသထြက္တတ္တဲ႔ “အေဖ႔” ကိုလြမ္းတယ္………..
ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခ်င္တာကိုကၽြန္ေတာ္ဇြတ္လုပ္ၿပီးတဲ႔အခါ “အေဖ”လုံးဝမၾကိဳက္တဲ႔ကိစၥၿဖစ္ေနခဲ႔ရင္
ကၽြန္ေတာ္႔ဆီကိုဝင္ဝင္လာတတ္တဲ႔ “အေဖ႔ရဲ႕လက္သီး” ေတြကိုလြမ္းတယ္…………..
ကၽြန္ေတာ္႔ကိုဘယ္ကိစၥကိုမဆိုမရရေအာင္လုပ္တတ္တဲ႔စိတ္ဓါတ္ေတြ႐ုိက္သြင္းေပးခဲ႔တဲ႔
“အေဖ႔” ကိုလြမ္းတယ္…………..
ေလာကဓံကသူ႔ကိုတိုက္ခတ္ၿပီဆိုရင္ ေလာကဓံတရားကိုၿပန္ၿပန္ၿပံဳးၿပတတ္တဲ႔
“အေဖ႔ ရဲ႕ စိန္ေခၚတဲ႔ အၿပံဳး” ေတြကိုလြမ္းတယ္……………
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ပဲစိတ္ဆင္းရဲမွဳေတြကိုေပးေပး ေကာ္ဖီၾကိဳက္တတ္တဲ႔ကၽြန္ေတာ္႔
အတြက္ မိုးလင္းတိုင္း ေၾကာင္အိမ္ေပၚမွာေကာ္ဖီတစ္ခြက္႐ွိေနေစတဲ႔ “အေမ႔”ကိုလြမ္းတယ္…….
ကၽြန္ေတာ္ေအာင္ၿမင္မွဳတစ္ခုခုကိုဆြတ္ယူလာခဲ႔ရင္ ကၽြန္ေတာ္႔ေခါင္းကိုပြတ္ၿပီး ဂုဏ္ယူမွဳေတြ
နဲ႔ၿပံဳးၿပတတ္တဲ႔ “အေမ႔ ရဲ႕ အၿပံဳး” ေတြကိုလြမ္းတယ္………
ကၽြန္ေတာ္ ဘဝရဲ႕ ေလွခါးထစ္ေတြကိုတက္ခါနီးတိုင္း “သားလုပ္ႏိုင္မွာပါ” ဆိုတဲ႔စကားတစ္ခြန္းကို
အၿမဲေၿပာတတ္တဲ႔ “အေမ႔” ကိုလြမ္းတယ္……….
အေဖ+အေမ+ကၽြန္ေတာ္ တို႔ အတူတူေန ခဲ႔ၾကတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕ အိမ္ေလးကို
ကၽြန္…….. ေတာ္………………လြမ္းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးတယ္……………
ကၽြန္ေတာ္႔လိုပဲအေဝးေရာက္ေနၿပီး အိမ္နဲ႔ ေခတၱခဏ ခြဲခြာေနရသူမ်ား႐ွိမွာပါ………
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ခံယူခ်က္ေတြကိုယ္စီထမ္းထားၿပီးလမ္းေတြေလွ်ာက္ေနၾကပါတယ္………
တစ္ခ်ိန္က်ရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ေႏြးေထြးလွတဲ႔ မိဘရဲ႕ အေငြ႔အသက္ေတြနဲ႔
ၿပည္႔ႏွက္ေနတဲ႔ “အိမ္”ေလးကိုၿပန္ၾကဦးမွာပါ……..
ေန႔ေတြညေတြေၿပာင္းေနသလိုပဲသံသရာဆိုတာလည္ေနပါတယ္………..
ဘယ္သူမွအၿမဲတမ္းေပ်ာ္မေနႏိုင္သလိုအၿမဲတမ္းလြမ္းမေနႏိုင္ၾကပါဘူး…………………….
ဒီေတာ႔ ဆႏၵ ေတြကို ခဏတာရင္းထားရတဲ႔ အခုလိုလြမ္းခြင္႔ရေနစဲ အခိုက္အတန္႔ေလးမွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔လြမ္းလိုက္ၾကရေအာင္……………။။။။။

အိုင္လြယ္ပန္


0 comments: